Ugrás a tartalomhoz Ugrás a főmenühöz Ugrás a lábléchez

KÖFOP

Ásotthalom Nagyközség Önkormányzat pályázati anyagai

KÖFOP

KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16 -2016-00463 „Ásotthalom Nagyközségi Önkormányzat ASP központhoz való csatlakozása”

Visszavonva

„Ásotthalom Nagyközségi Önkormányzat ASP központhoz való csatlakozása” – KÖFOP-1.2.1-VEKOP-16 -2016-00463

Ásotthalom Nagyközségi Önkormányzata támogatásban részesült a „KÖFOP-1.2.1.-VEKOP-16 -2016-00463 azonosító számú, „Csatlakozási konstrukció az önkormányzati ASP rendszer országos kiterjesztéséhez” c. támogatási konstrukció keretében 2016. novemberében.

A pályázati felhívás az önkormányzati ASP rendszerről szóló 257/2016. (VIII. 31.) Korm. rendeletben foglalt kötelezettségek végrehajtását támogatja az önkormányzatok számára nyújtott csatlakozási források biztosításával. Célja az egységesített önkormányzati elektronikus ügyviteli megoldások bevezetése országos szinten, az egyes települési önkormányzatok az önkormányzati ASP központhoz történő csatlakozásának megvalósításával.

1. Eszközök beszerzése

A Hivatal infrastruktúrája MS Windows környezeten és WEB alapú szolgáltatásokon alapul. Az ASP rendszerrel való kapcsolat és annak használatához szükséges feltételt és szempontot szükséges figyelembe venni. A projekt megvalósítása során munkaállomás, monitor, kártyaolvasó, valamint iratok nyomtatására alkalmas eszközök kerültek beszerzésre.

2. Működésfejlesztés és szabályozási keretek kialakítása

Az ASP rendszerrel való kapcsolat kialakítása a Hivatal folyamatszervezési-, ügyviteli tevékenységére is hatással lesz. A hatékony és folyamatos működéshez a szabályozási, informatikai biztonsági feladatok átvizsgálása válik szükségessé. Az ezzel kapcsolatos utasítások, belső működési szabályozások, a Hivatal egyedi iratkezelési szabályzatának, valamint informatikai biztonsági szabályzatának, előírásainak átdolgozása, módosítása szükséges.

3. Önkormányzatok elektronikus ügyintézéséhez kapcsolódó feltételek kialakítása

Az önkormányzat elektronikus ügyintézési folyamatának bővítésére került sor az iratkezelő és adórendszer tekintetében. Az Iratkezelő rendszer Hivatalkapu és ügyfélkapu használatának bővítése, ügyfélszolgálat tevékenységének kiszélesítése, gyorsítása, mérhetősége válik szükségessé.

4. Önkormányzati szakrendszerek adatminőségének javítása, migrációja

Az Adó, Gazdálkodási, Iratkezelő, Ingatlan vagyonkataszter rendszerek működéséhez adatmigráció, adatbetöltés szükséges: a csatlakozási folyamat során az önkormányzatnak a korábbi nyilvántartásokból az előre egyeztetett adatstruktúra és tartalom alapján kell a feladatot elvégezni. A megvalósítás során adattisztítás szükséges.

5. Tesztelés, élesítés

Az ASP önkormányzati szervezethez történő adaptálása, és a rendszerhez való kapcsolódás tesztelése megtörténik. Tesztelési tervet készít, melyben modellezni és kezelni kell a felmerülő eseteket. A vizsgálat mind az adatokra, mind a folyamatokra, sebességekre, mind a visszajelzések reális ellenőrizhetőségére ki terjed.

A projekt megvalósítása 2018. június 30-ig tart.

A projekt megvalósításához megítélt támogatási összeg: 7 000 000 Ft.

A támogatás intenzitása: 100%

Hivatkozás megtekintése